Sva-ters en Canal 9!

No vos feu il·lusions. Tots sabem que, si el món fóra just, no només Canal 9, sinó tots els mitjans de comunicació existents i per existir, reconeixerien la genialitat dels Sva-ters. Però, de moment, no tinc el gust de presentar-vos una entrevista, ni una aparició a un programa musical, ni tan sols una mera al·lusió al millor grup de Sva del món. Tot el que vos puc oferir són uns segons musicals que a mi, almenys, em van fer botar de la cadira mentre sopava. He tractat de pujar el vídeo ací mateix però sembla impossible, així que no tinc més remei que passar-lo per l'enllaç i resar a Doraemon perquè seguisca disponible. Mireu el minut 24:32...
Ja? Sí, són uns escassos segons del Berlangastyle, en concret de la cançó Askura el Caldero. El pròxim pas és que tinguen la decència de nomenar-los... He intentat llegir les lletres grogues del final, per veure si apareixia el nom de la cançó, dels artistes, de l'àlbum, el que fóra! Però es veu que els meus ulls no estan fets per a la mateixa velocitat que la resta d'ulls valencians... Si algú pot entendre alguna cosa, que m'ho diga i ho penjarem. De moment, seguim esperant alguna coseta del concert d'Alboraia.

Salut i Sva!

Dani cr  – (1 de juny del 2010, a les 11:39)  

Va ser una brutalitat de concert, molta festa i al meu poble!!! Una llastima la plutja de desprès...

Dri –   – (1 de juny del 2010, a les 21:02)  

com no..., el destí Sva va fer que en eixe mateix instant estiguera a casa, al sofa, i mes concretament fent el tipic esport del zapping; i que en eixos mateixos segons en que sonava la canço, el meu dit s'enganyara i apretara campsnal 9

sincerament canal 9 hem va sorprendre..

Publica un comentari a l'entrada

Cerca a Svamania

El Facebook del grup

el twitter sva

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP